zaterdag 16 april 2011

lieve mirjam ..

helloo lieve mirjam!
Ja hoor je site is officieel af! Ik hoop dat je het wat vind, ( ik ben d'r 2 uur mee bezig geweest namelijk :) )
Je bent een super lieve meid en dit verdiende je daarom wel.

In een hele korte tijd ben jij heel speciaal voor mij geworden moppie. <33
Ik wil jou nóóóit meer kwijt!.

ohjaah en dan nu nog de instructies ;D
- post elke dag iets, (dat kan over vanalles gaan, fashion, beauty, bloggin' around.)
- vul bij elke post de label in ( dat staat rechts onder bij bericht maken), daar vul je in tot welke categorie je post behoort.
- heb je een nieuw filmpje? ga dan naar pagina's bewerken en zet hem bij de youtubepagina erbij.
- wil je ook zulke collages maken die in je vorige berichten staan? maak dan een account op http://www.polyvore.com/

ikhouvanjooou
dikkekusknuffelliefs(ll)
iloveyoubeste!
xx Isa
@ youtube isa3love
Website; http://www.proudofbeauty.blogspot.com/
- heb je vragen? dan hoor ik ze wel van jou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten