maandag 25 april 2011

Review

Hooooi,
ik ga vandaag eventjes een review geven over de producten uit mijn vorige blog.
Dus als je wilt weten hoe ze eruit zien moet je maar eventjes naar mijn enalaatste blog kijken.
Daar staan foto´s. alles is van het merk NYC

Als eerste vertel ik eventjes iets over de Cheek Glow, de poeder voor je wangen.
Ik vind hem niet geweldig. Hij geeft niet zoveel pigment en je ziet hem ook niet goed.
Maar dat kan ook weer een voordeel zijn, maar alsnog vind ik hem niet zo fijn.

Dan komt het oogpalette. Ik vind hem echt zooooo super! Je kan er echt geweldige looks mee maken. Hij is gewoon echt perfect. Hij blijft ook goed zitten.

Dan nog het nagellakje. Hij is erg leuk , ik heb hem op dit moment ook op. Hij heeft een beetje glittertjes. En is een beetje bruin/beige kleur. Dus als je niet van opvallende nagellak houdt, raadt ik hem zeker aan!

Als laatste nog de Lips+Eye 2 in 1 van de Action. De lippenstift ervan vind ik niet mooi. Ik vind hem voor mijn lippen een beetje te fel en het heeft een beetje de kleur als barbie roze en dat vind ik lelijk. Haha. Maar de oogschaduw daarintegen is super! Het is zacht roze en het staat gewoon heel lief. Hij valt ook niet zo op. Dat is het leuke eraan.

Dit was mijn review ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!

                                                                                         

xxxxx

1 opmerking: