zaterdag 23 april 2011

Sorry Sorry

Hooooi allemaal,
sorry dat ik zolang niks van heb laten horen maar ik had eventjes geen zin om te gaan  bloggen.
Het was zulk mooi weer!
Maarja, ik ga gewoon nu weer lekker ff wat lullen haha.
Er is nu zo'n actie bij de kruidvat, dat weten jullie vast wel.
Dat je een oud product inlevert samen met een bon en dan mag je een product naar keuze uitkiezen!
hoe vet is dat! nouu, super vet dus. Hihi.
Maar ik ben dus gisteren met m'n vriendin Eva eerst naar Lisse geweest, naar de kruidvat dus.
Daar heb ik een oogpaletje gekocht/gekregen.
Daarna zijn we nog naar Sassenheim geweest, daar naar de kruidvat.
En daar heb ik een nagellak gekocht/gekregen.
We zijn daar ook nog naar de action geweest en daar heb ik één dingetje gekocht. Dat was een lippenstift+oogschaduw in 1.
En toeeeeeeeeeeen zijn we weer terug naar Lisse gegaan en daar heb ik een poeder voor je wangen gekocht/gekregen.
Hieronder zie je nog foto's ervan. En ik zal nog wel een keer een blog schrijven hoe het allemaal is enzo.
Cheek Glow. Poeder voor je wangen.
 Oogpalet. Voor mensen met blauwe ogen.
 Nagellak. Bruin/Beige kleur.
 Lip+Eye. 2 in 1. €0.70


De foto's zijn niet erg scherp. Vooral de laastste 2 niet. Sorry daarvoor, maar ik kreeg ze niet goed gefocust.
M'n ouders hebben gewoon een slechte camera. Haha
Maaar, ik ga dus vanaf nu wel vaker bloggen hoor!

xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten