zaterdag 16 april 2011

Nieuw Filmpje

Hooi allemaal,
ik heb net even een nieuw filmpje gemaakt over mijn Shoplog.
Dus kijk allemaal eventjes op http://www.youtube.com/ en plaats gelijk eventjes een reactie.
Ik had net eventjes geprobeerd of het hier ook op lukte, om hem te plaatsen, maar dat lukt niet -.-
Helaaaaaaaaaas.
Maar ga dus over een paar uur maar eventjes kijken naar mn nieuw filmpje.
Je mag er ook nu al gaan kijken & meteen eventjes gaan abboneren, daar ben ik best wel blij mee weetje. xd
Ik heb trouwens net een nieuw filmpje geplaatst nog voor het filmpje die nu aan het uploaden is.
Dus ga die maar kijken dan.
whahah
www.youtube.com/user/Mirlovesfashion
kijken dus!

xxx

ps; als het de verkeerde site is moet je ff hieronder reactie plaatsen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten